reklama

Róbert Fico, vedia si ho ľudia predstaviť ako prezidenta?

Z politického,ale aj ľudského hľadiska na Slovensku čoraz viac počuť o prezidentských voľbách. Stále viac a viac sa ľudia bavia o prezidentských kandidátoch a naopak prezidentskí kandidáti finišujú svoje kampane a snažia sa ešte uloviť nejaké percentá navyše. Podľa jednotlivých prieskumov má najväčšiu podporu súčasný premiér, Róbert Fico. Moja otázka znie, vie si ho celý slovenský národ predstaviť ako svojho zástupcu vo svete? Ako človeka, ktorý takpovediac reprezentuje našu krajinu inde?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Pozastavil som sa nad touto otázkou dnes, keď som išiel krížom cez celú Bratislavu autom. Ako som tak prechádzal, pomaly z každej strany na mňa pozerali bilboardy prezidentských kandidátov, najviac p. Fica. Avšak minimálne na polke z týchto bilboardov som videl zohavenú tvár nášho premiéra, prekreslenú rôznymi nápismi, antificovskými sloganmi. Na žiadnych ostatných nič také nebolo. A tak som si postupne pospomínal na jednotlivé diskusie na internete, komentáre známich k voľbám, atď.

Keď som si to tak v hlave zosumarizoval vyplynuli mi dve veci. Jedna je tá, že ficovoliči sa hanbia za to, že p. Fica volia, keďže doteraz som ani jedného nestretol. A za druhé, čo je podstatnejšie, ak by sa p. Fico stal naším prezidentom, bude prezidentom, ktorého veľa ľudí priam nenávidí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súčasnosti je veľa názorov na terajšieho prezidenta p. Gašparoviča, že je už starý, senilný, robí hanbu Slovensku. Veľakrát počuť aj to, že mal už dávno radšej odstúpiť, ako ďalej pokračovať v zosmiešňovaní národa. Áno, je to len jeden človek,ale ten človek reprezentuje náš štát vo svete na najvyššej úrovni. Ak teda takéto názory panujú na súčasného prezidenta, skúsme sa zamyslieť čo bude po voľbách. Teoreticky ,ak vyhrá Róbert Fico, budeme mať prezidenta, ktorého bude neznášať minimáne polka národa. Nebude to už častokrát na báze humoru, ale na báze skutočného odporu k nemu. Ľudia budú vravieť, že naším prezidentom je zlodej, klamár, podvodník, ... .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Majme na súčasného prezidenta už akýkoľvek názor, dá sa povedať, že je už minulosť. Pozrime sa však do budúcnosti. Naozaj chceme, aby našu krajinu, nás, teba, mňa, každého občana zastupoval a reprezentoval človek, ktorého ani nie že ho ľudia nemajú v úcte, ale priam nenávidia a nazývajú zlodejom? Áno nemusíe súhlasiť s názormi jednotlivých politikov, o tom je rozmanitosť. Aj u nás, bežných ľudí, sa častokrát stretávame s rozdielnymi názormi na rôzne veci. Niekedy sa zhodneme s ostatnými, niekedy nie, ale minimálne máme toho svojho oponentna v úcte a rešpektujeme jeho iný názor, aj keď s ním nesúhlasíme. Prezident Fico by však bol prezidentom, ktorého veľká časť ľudí nebude mať v úcte ako človeka s odlišným názorom, ktorý rešpektujú, ale ako prezidenta, ktorého nazývajú a skutočne berú ako zlodeja, podvodníka, rozkrádača, s ktorým nielenže nesúhlasia,ale priam ho nenávidia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naozaj chceme, aby nás vo svete zastupoval človek ku ktorému veľká časť národa nemá ani len úctu?Zamyslime sa nad tým, komu dáme ten svoj hlas.

Ondrej Chocholáček

Ondrej Chocholáček

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S úsmevom na tvári je život krásny, s úsmevom na srdci ešte krajší :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu